Veelgestelde vragen

Ik ben niet tevreden, kan ik de spullen retourneren?
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
1) Meld je retour-melding door te mailen naar: info@visionliving.nl
2) Wij zullen binnen 48 uur antwoorden per mail met daar het juiste retour-adres en overige informatie omtrent de retour.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dat kan alleen wanneer je bestelling nog niet verzonden is. Probeer direct contact op te nemen met onze klantenservice. Is jouw bestelling nog niet verzonden kunnen we deze direct annuleren. Anders zal het via de retour-procedure moeten gaan.
Wat zijn de betaalmethoden?
- Ideaal
- Creditcard
- Klarna (After pay)
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven er naar om al onze producten binnen 1-2 werkdagen te bezorgen.
Hoe verloopt de bezorging?
Wij bezorgen alles vanuit ons eigen bezorg team. Dit team zorgt er voor dat al uw producten veilig en onbeschadigd aankomen.
Wij geven voordat de bezorger onderweg is per mail of whatsapp altijd vooraf aan wanneer de bezorger uw producten komt bezorgen. Daarnaast ontvangt u een uur voor bezorging nog een bericht dat de bezorger er binnen een uur er kan zijn.
Bezorgen jullie enkel in Nederland?
Vision Living levert in heel Nederland,
Wilt u artikelen bestellen naar een andere land? Neem contact met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Dit is zeker mogelijk.
Klantenservice Vision Living
info@visionliving.nl
WhatsApp contact
(+31) 638489661